BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

some present for U!

Wednesday, December 30, 2009

~2009 MEMORIES~ ParT 2

~yUp, this is our ClaSs~




~at the bus stop near school!~
----LOL! ^_^----


~In The Class~



~In The Musalla~



~At the school garden~

4 comments:

  1. ~hahaha!~
    btu tuu...
    ore suruh senyum yo x se!
    jadi po nga bos gitu...
    hahahax!

    ReplyDelete
  2. ur friend above, N0or i3nie, i think she should change the comment setting lol coz i can comment at her page lol~ hu2 like ur problem last time~ hu2

    anyway, best memories! remind me when i muda2 dulu! haha2

    ReplyDelete
  3. hahaha! yea...i already told her...
    but i dunno she understand me or not~ hahaha!
    thanks~ owh...i wanna c ur pic when u muda2 dulu! LOL

    ReplyDelete

~don't judge a book by it's cover!~

Like it, share it!~ ^O^

Search ~